
Prvi proizvođač koji je započeo serijsku proizvodnju
5hp vanbrodskog motora.
F5 je dizajniran kao mali 4-taktni vanbrodski motor, pogodan za osobnu rekreaciju i zabavu, te se koristi na čamcima i gumenjacima do 5 metara. F5 i F4 potiču s iste razvojne platforme, pa mogu dijeliti većinu dijelova. Njihova mala težina, u kombinaciji s ugrađenim ručkama za nošenje i sustavom za sprječavanje curenja ulja koji omogućava sigurno skladištenje, čine ih pravim prijenosnim motorima. Uz to, njihova učinkovitost, performanse i pouzdanost čine ove male “snage” savršenima za razne lakše zadatke.

Model | F5 |
Opcije specifikacija | F5BMS/F5BML |
Visina krmenog zrcala | 15.0in. /20in. |
Težina | 24.5Kg/25.5kg |
Opseg rada pri punoj gasu | 4000~5000r/min |
Maksimalna snaga | 3.6kW(5HP)@5000r/min |
Opseg broja okretaja pri praznom hodu | 1500~1600 r/min |
Vrsta motora | OHV |
Zapremnina | 112 cc |
Promjer * Hod klipa | 59.0×41.5 mm |
Sustav paljenja | TCI |
Sustav upravljanja | Tiller |
Sustav pokretanja | Ručno |
Položaji prijenosa | F-N-R |
Omjer prijenosa | 2.08 |
Sustav trimanja i podizanja | Ručni |
Kapacitet spremnika goriva | Ugrađeni |
Maksimalna potrošnja goriva | 2.0L/H |
Kapacitet ulja u motoru | 0.5L |
Kapacitet ulja u prijenosu | 100cc |
Opcije propelera | 3-7″in. |
Ispušni plinovi prolaze kroz sredinu propelera kako bi se postigla niža razina buke i vibracija za dodatnu udobnost. |
Korištenjem uvezenih ključnih dijelova, motor ima bolju izvedbu i duži vijek trajanja |
Osim štapa za mjerenje ulja, također je opremljen prozorom za pregled ulja. |
Praktična pomoćna primarna pumpa u kućištu omogućava lakše pokretanje nakon dužeg skladištenja. |
CDI sustav paljenja omogućava lako pokretanje u svim uvjetima: brzina praznog hoda bit će smanjena na 1200-1300 okr/min (što smanjuje potrošnju goriva) i tiši je pri praznom hodu zahvaljujući ovom novom sustavu. |